معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: واکسن کرونا تاکنون به ۱۱ هزار ایلامی تزریق شده است‌ و انتظار می رود مردم استان از این فرصت استفاده و پس از اعلام وزارت بهداشت برای تزریق کرونا هر گروه سنی بیشترین همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 12 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمیل صادقی فر  در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان اظهار داشت: استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا در استان بسیار کم بوده و اگر چنانچه مردم بیشتر همکاری کنند بیش از این میزان تزریق در استان به ثبت می رسید.

وی بیان کرد: ۱۶ مرکز تخصصی تزریق واکسن کرونا تاکنون با کمک فرمانداران در استان راه اندازی شده و در هر مرکز آمبولانس اورژانس مستقر شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: نظارت ها بر محدودیت حضور و اجتماع مردم در آرامستان های استان همچنان رضایت بخش نیست و در طول هفته تصاویری از اجتماع مردم در این مکان ها مشاهده می شود.

صادقی فر خواستار اطلاع رسانی، آموزش و تولید محتوا رسانه ها در خصوص ترویج فرهنگ تزریق واکسن کرونا در استان شد و گفت: رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی تزریق واکسن کرونا طبق دستورالعمل ابلاغی دارند.

وی از آغاز تزریق واکسن کرونا افراد بالای ۷۵ در استان خبر داد و یادآور شد: در مناطق عشایری به افراد بالای ۵۰ سال نیز به دلیل جمعیت کم واکسن کرونا زده خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار