رئیس اتحادیه صنف پوشاک‌فروشان کرج گفت: جمعیتی که در هایپر مارکت‌ها حضور پیدا می‌کنند بیشتر از صنف پوشاک است.
کد خبر: ۹۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 11 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» میر اسماعیل صدیق درخصوص تعطیلی یک ماهه واحدهای تجاری گفت: واحد صنفی پوشاک از روز شنبه باحفظ دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بازشدند.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک‌فروشان کرج افزود: از ستاد کرونا تقاضا داریم که واحد صنفی پوشاک جزو گروه یک باشد چون ترافیک کاری ندارد و دستورالعمل های بهداشتی در آن رعایت می شود و جمعیتی که در هایپرها حضور پیدا می کنند بیشتر از صنف پوشاک است.

صدیق گفت: این تعطیلات ضرر زیادی به کارآفرینان می زند و اجناس را که باید طبق مد به فروش برسانند، نمی توانند و مجبور می شوند با قیمت پایین تری عرضه کنند.

او افزود: بیشترین واحدهای صنفی که صدمه دیدند مربوط به رجائی شهر، خیابان اصلی چهارراه طالقانی و شهید بهشتی است که حدود یک ماه تمام بسته بودند.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک‌فروشان کرج گفت: ما پیگیر مطالبات قانونی این صنف هستیم و سعی می کنیم پیگیر وام های بلاعوض، وام های کم بهره، بخشودگی مالیاتی و بیمه برای این واحد صنفی داشته باشیم.

اوگفت: بیشتر کسبه ها مستاجر هستند و صاحبان ملک اجاره های خود را می خواهند و با بسته شدن یک واحد چند خانواده بیکار می شود، اجناس هم باید در فصل خودش به فروش برسد وگرنه به ضرر واحدهای صنفی تمام می شود.

رئیس اتحادیه صنف پوشاک‌فروشان کرج افزود: پنج هزار واحد صنفی در کرج به فروش پوشاک اشتغال دارند و تعطیلی این واحدها بیکاری بیست هزار نفر را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار