دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه دوشنبه شب در بیانیه‌ای حمله تروریستی به دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا در کابل افغانستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۶۳۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 11 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک  کرمانشاه به نقل از ایرنا، در این بیانیه آمده است: حمله تروریستی به دانش آموزان دختر مدرسه سید الشهداء در کابل افغانستان در ماه مبارک رمضان و به خاک و خون کشیدن دهها شهید و مجروح که دل هر انسان آزاده و جوانمردی را به درد آورد.

این بیانیه می افزاید: این حمله تروریستی اوج کوردلی و حماقت گروهای تکفیری است که با نام مقدسات دین به بد نامی واسلام هراسی کمر همت بسته اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: خدمتی که امروز گروهای تکفیری در تخریب چهره اسلام عزیز و اسلام رحمانی و محمدی (ص) کردند هیچ یک از دشمنان سرسخت اسلام تا به الان قادر به انجام آن نبوده اند.

همچنین این بیانیه می افزاید: امروز شمشیر دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین از آستین گروهای تکفیری علیه مسلمانان بیرون کشیده شد و هر روز شاهد خلق فاجعه ای در جای جای کشورهای اسلامی خصوصا" افغانستان هستیم.

فتر نمایندگی ولی‌ فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه این اقدام تروریستی را شدیدا محکوم می نماید و امیدواریم علمای اسلام در تبیین این فجایع دهشت بار برای جامعه اسلامی و دستهای پشت پرده این حوادث که استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است و نقشه های تفرقه انگیز آنها را بیش از پیش روشن نمایند و در این شرایط ملت مسلمان و مظلوم افغانستان را تنها نگذارند.

به گزارش ایرنا انفجاری ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه این هفته در مقابل مدرسه سیدالشهداء واقع در غرب کابل رخ داد. براساس آمارهای منتشر شده از سوی بیمارستانهای پایتخت افغانستان در حمله به این مدرسه تاکنون ۶۳ تن کشته و ۱۵۰ نفر زخمی شده‌اند که بیشتر آنان از دانش‌آموزان دختر هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار