مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: مشکلات موجود در اجرای نسخه الکترونیک با تعامل دستگاه های اجرایی قابل حل است.
کد خبر: ۹۶۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 11 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر علیر رضا رمضانی در جلسه هفتگی نسخه الکترونیک اظهار داشت:مشکلات موجود در اجرای نسخه الکترونیک با تعامل دستگاه های اجرایی قابل حل است.

وی اظهارکرد : جلسات پیگیری مشکلات زیر ساختی اجرای طرح نسخه الکترونیکی در حال برگزاری است.

مدیر درمان ایلام کندی و قطعی اینترنت را یکی از مشکلات پزشکان در اجرای این طرح دانست و افزود: قطعا این موارد با تعامل قابل حل است.

این مقام مسئول در درمان استان یاد آور شد: نسخه الکترونیک بعنوان یک طرح ملی تحول بزرگی در حوزه درمان ایجاد کرده است که طبیعی است این طرح در ابتدا مشکلاتی داشته است.

دکتر علیرضا رمضانی دسترسی ساده به پرونده ببماران ، حذف دفترچه های کاغذی کاهش خطاهای دارویی اطلاع از دارو هایی که قبلا بیمار مصرف کرده است.

وی تشخیص راحت تر پزشک اطلاع پزشک از داروهای کم هزینه تر و جایگزین کاهش هزینه های دارویی بیمار تخصیص بهتر منابع توسط بیمه ها ساماندهی نیازهای دارویی کشور ادغام با پرونده سلامت الکترونیک را از مزایایی این طرح برشمرد .

دکتر رمضانی یادآور شد : سازمان تامین اجتماعی مشوق های را برای پزشکانی که نسبت به اجرای نسخه الکترونیک اقدام کرده اند، فرانشیز درمانی آنها را تا پایان همان شب به حسابشان واریز می کند و همچنین وام ۴۰ میلیونی برای تجهیز مطب پزشکانی که سخت افزار لازم برای اجرای نسخه ندارند، در نظر گرفته شده که این مبلغ برای مراکز درمانی و درمانگاه ها ۱۰۰ میلیون تومان است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار