استاندار تهران:
استاندار تهران با اشاره به لزوم ارتقاء زیرساخت های گردشگری فیروزکوه از رای دادگاه مبنی بر رفع توقیف پروژه سیب لند در این منطقه و آغاز فعالیت دوباره این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 09 May 2021

 

انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری با اشاره به تعیین تکلیف وضعیت پروژه سیب لند در دادگاه اظهار داشت: طبق اعلام دادگاه رفع توقیف از پروژه انجام شده و آغاز فعالیت پروژه بلامانع است.

وی با اشاره به حل مسائل زیست محیطی این پروژه ادامه داد: جهاد کشاورزی با توجه به موافقتنامه اصولی نسبت به تمدید اجاره اقدام کند و منابع طبیعی نیز نسبت به تعیین تکلیف مسیر عبور تله کابین اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار تهران با اشاره به ضرورت مساعدت و همکاری جهت فعالیت سرمایه گذاران این پروژه تصریح کرد: در مورد ابهاماتی که در مورد این پروژه وجود دارد نیز در قالب کمیته ای از حوزه های مربوطه مشکلات بررسی و پیگیری شود.

محسنی بندپی سپس گفت: با توجه به ضعف زیرساخت های اشتغال و گردشگردی در شهرستان فیروزکوه فعالیت این پروژه ضمن ارتقا زیرساخت های گردشگری به اشتغال جوانان این شهرستان کمک می کند.

تسریع در فعالیت مجدد شرکت "ارج"

استاندار تهران گفت: پیگیری حقوقی و قضایی مشکلات شرکت ارج در دستورکار قرار دارد تا با رفع موانع موجود فعالیت این شرکت از سر گرفته شود.

محسنی بندپی اظهار داشت: با توجه به قدمت فعالیت این شرکت تسهیل در فعالیت دوباره آن ضرورت دارد.

وی بیان کرد: پیگیری مستمر حقوقی و قضایی مسائل این شرکت دنبال می شود تا با رفع موانع موجود فعالیت شرکت ارج از سر گرفته شود.

استاندار تهران ادامه داد: در راستای حمایت از تولید طبق بیانات مقام معظم رهبری، آمادگی از سوی دادگستری استان و استانداری جهت رفع مشکلات شرکت ارج وجود دارد و با جدیت اقدامات لازم دنبال می شود.

راهکارهای قانونی برای توسعه شهرک صنعتی خوارزمی پیگیری می شود

استاندار تهران با اشاره به لزوم تحقق شعار سال از پیگیری راهکارهای قانونی جهت توسعه شهرک صنعتی خوارزمی خبر داد.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم الحاق ۱۲۰ هکتار به شهرک صنعتی خوارزمی اظهار داشت: به واسطه اینکه این اراضی در اختیار هیئت های ۷ نفره می باشد راهکارهای قانونی جهت الحاق این راضی به شهرک صنعتی خوارزمی پیگیری می شود تا فعالیت این شهرک تسهیل شود.

وی ادامه داد: این شهرک ظرفیت ایجاد ۵ هزار اشتغال پایدار را در کمتر از یک سال دارد که با پیگیری راهکارهای قانونی تسریع در فعالیت این شهرک پیگیری می شود.

استاندار تهران عنوان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیده شده بایستی تمام تلاش ها معطوف رفع مشکلات تولیدکنندگان باشد تا زمینه حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار