براتعلی کیهانی در گفتگو با تابناک:
رئیس آموزش و پرورش سنقروکلیایی از برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری خبر داد و گفت: امتحانات نهایی به دلیل تاثیر گذاری و اهمیت آن در سرنوشت دانش آموزان حضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 09 May 2021

براتعلی کیهانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:برخی پایه‌ها در سرنوشت دانش آموز تاثیر دارند برخی ایرادات از طرف والدین وجود دارد که، چون شیوه ارائه‌ی آموزش به صورت مجازی بوده، ارزشیابی نیز باید به صورت مجازی انجام شود.

وی در توضیح علت حضوری برگزار شدن امتحانات نهایی یاد آور شد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم به دلیل تاثیر آن در کنکور و پایه نهم به دلیل ارزشیابی دانش آموز برای ادامه‌ی تحصیل بر اساس اولویت بندی‌ها در رشته‌های مربوطه انجام میشود.

کیهانی خاطر نشان کرد:بزرگسالان که مدارک تحصیلی آنان ناقص مانده برای ادامه تحصیل و تکمیل مدارک تحصیلی خود ملزم به امتحانات حضوری هستند.

وی بیان کرد: در شهرستان سنقروکلیایی تعداد ۱۱۵۵ نفر دانش آموز دختر و پسر پایه نهم هستند که از این تعداد ۵۰۹ نفر دختر و ۶۴۶ نفر پسر بوده که در ۳۷ حوزه امتحانی ارزش یابی میشوند.

کیهانی خاطرنشان کرد:بالا‌ترین تعداد دانش آموزان در یک مدرسه ۸۰ نفر است، در حالی که در سالیان گذشته هر مدرسه ظرفیت پذیرش ۲۰۰ دانش آموز را داشت.

رییس آموزش و پرورش سنقروکلیایی به تعداد دانش آموزان در رشته‌ی نظری اشاره کرد و گفت: مجموع دختر و پسر در رشته‌های نظری ۶۱۶ نفر میباشد که با مجموعه ثبت نام شدگان بزرگسال، ۹ حوزه امتحانی به آنان اختصاص یافته که از این تعداد، ۵ حوزه برای دختران و ۴ حوزه برای دانش آموزان پسر در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است: تمامی حوزه‌های امتحانی به دلیل شرایط شیوع کرونا زیر ۱۰۰ نفر در نظر گرفته شده اند، از نظر امکانات بهداشتی کمبودی وجود ندارد و امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار