رئیس شبکه دامپزشکی دهلران:
رئیس شبکه دامپزشکی دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۵ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی فاسد در این شهرستان کشف و معدوم شده است.
کد خبر: ۹۶۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 09 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ ایوب دارابی عنوان کرد: یک هزار و ۷۰ مورد بازرسی از اماکن عرضه گوشت و فرآورده‌های خام دامی طی ماهه اول سال جاری در شهرستان انجام شده است.

وی بیان داشت: ۴۴۵ کیلوگرم مواد لبنی، تخم مرغ، گوشت مرغ، ماهی و گوشت قرمز فاسد و غیرقابل مصرف در جریان این بازرسی‌ها ضبط و معدوم شده است.

دارابی با اشاره به نظارت بر کشتار ۴۸۲ رأس دام سبک و سنگین از ابتدای سال تاکنون در شهرستان، اظهار کرد: با کشتار این میزان دام ۲۱ هزار کیلوگرم گوشت تولید شده است.

وی افزود: قرنطینه و نظارت بر نقل و انتقال دام و فرآورده‌های خام دامی از جمله تولید ۱۳۰ هزار قطعه مرغ گوشتی، نظارت بر تولید ۵۳ تن شیر خام، نظارت بر تولید ۱۰ هزار قطعه ماهی و نظارت بر جوجه ریزی واحدهای پرورش مرغ گوشتی در دستور کار این شبکه بوده است.

شهرستان دهلران با ۳۵۰ هزار رأس دام سبک، ۱۲ هزار رأس دام سنگین، ۲۷ واحد مرغداری گوشتی و تجاری، مزارع پرورش ماهی سردآبی و گرم آبی و زنبورستان ها نقش مؤثری در تولیدات دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار