در متن پیام ابراهیم عزیزی آمده است: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است؛ ملتی که سالهاست تحت ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی، از خانه و کاشانه خویش آواره گشته اند.
کد خبر: ۹۶۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 07 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: در متن پیام ابراهیم عزیزی آمده است: روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است؛ ملتی که سالهاست تحت ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی، از خانه و کاشانه خویش آواره گشته اند.

عزیزی افزود: بی گمان روز جهانی قدس میراث بزرگ امام راحل عظیم الشان، برای ایجاد یک جبهه واحد در میان مسلمانان بود تا طنین فریادهای خود را علیه استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، بیش از پیش بلند کرده و این خانه عنکبوتی را به لرزه درآورند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز این صدای واحد در همه نقاط جهان و در میان استکبار ستیزان و عدالتخواهان به صورت نمادی از حق خواهی و مبارزه با نظام سلطه مورد توجه جامعه بشری قرار گرفته است.

او بیان کرد: امسال گرچه مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی به سبب شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این بیماری، به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکان برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند اما با گوش جان سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و با استفاده از ابزارها و روش‌های ارتباطی نوین بار دیگر ثابت خواهند کرد که مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم را فراموش نکرده و با صلابت‌تر از همیشه مقابل ظالمان عالم خواهند ایستاد تا نشان دهند که دشمنان را یارای مقابله با این عزم راسخ و اراده پولادین نیست و نخواهد بود.

عزیزی گفت: سهم خود از حمایت قاطع مردم مومن و خداجوی استان فارس به ویژه مردم ولایتمدار شیراز و زرقان از مردم بی دفاع، مظلوم و ستمدیده فلسطین قدردانی کرده، آزادی قدس شریف و سربلندی امت اسلامی را در تمامی عرصه ها، از درگاه الهی مسالت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار