مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:روز قدس روز احیای عزت امت اسلامی است که باتوجه به درایت و تیزبینی امام راحل(ره)،یک وحدت و همگرایی در جهان اسلام برای مقابله با اسرائیل به وجودآمد.
کد خبر: ۹۶۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 07 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی،گسترش جبهه مقاومت و روز جهانی قدس را از برکات انقلاب اسلامی دانست وافزود: به مرور زمان ملت های آزادی خواه از سراسر دنیا در این همبستگی با مسلمان ها شریک شدند و امروز شاهد هستیم که در ۱۰۰ نقطه دنیا، همه ی آزادگان و مستضعفان دست در دست هم، با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می‌کنند و این مهم از برکات انقلاب اسلامی است که مسئله قدس را در جهان اسلام احیا کرد.
حجت‌الاسلام عباسی یادآورشد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت باعث شد اسرائیل نتواند به اهداف شوم خود برسد و اگر انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب امام راحل (ره) در مسئله قدس نبود شاید امروز نامی از فلسطین در گستره‌ی بین الملل مطرح نبود.
وی با اشاره به اینکه راه شهیدحاج قاسم سلیمانی در امتداد آزادسازی فلسطین است، اظهار داشت: به برکت مکتب سلیمانی، شاهد بیداری بیش از پیش جهان اسلام خواهیم بود و ثمره ی آن نابودی اسرائیل از صحنه روزگار است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مرکزی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و مصوبه‌ی ستاد ملی کرونا، امسال مراسم روز قدس در سراسر استان مرکزی به صورت مجازی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار