مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به حوادث چند روز گذشته گفت: ۲۴ تیم عملیاتی طی ۳ روز اخیر به ۲۷۴ فرد گرفتار در سیلاب مناطق مختلف استان امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 06 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۷۷ نیروی عملیاتی هلال احمر استان در قالب ۲۴ تیم به ۱۰ منطقه سیل زده از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه، خدمات امدادی ارائه کردند.

محمد خانی  با اشاره به تجهیزات به کار گیری شده در حادثه خاطر نشان کرد: در این زمینه ۲۴ خودروی هلال احمر و ۲۱ پمپ و لجن کش برای ارائه فعالیت‌های امدادی به کارگیری شد.

او اضافه کرد: در این سه روز، هلال احمر به ۳۱ خودرو گرفتار در سیلاب خدمت‌رسانی کرد که از این تعداد، ۱۰ خودرو در سیلاب کیلومتر ۱۲ محور شاهرود به گرگان، یک خودرو در سیلاب محور میامی به سبزوار، ۱۵ خودرو در سیلاب کیلومتر ۵۸ محور سرخه به آرادان و پنج خودرو در سیلاب کیلومتر ۱۰ محور آرادان به سرخه خدمات امدادی دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به مناطق سیل زده تصریح کرد: سیل در روستای بنه کوه گرمسار و آبگرفتگی چهار منزل، آبگرفتگی سه منزل مسکونی روستای دولت آباد آرادان و ارائه خدمت به ۹ خانوار خسارت دیده از سیلاب در روستای ارمیان از دیگر خدمات امدادی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: وقوع سیلاب شدید در منطقه سرکویر واقع در جنوب شهرستان دامغان موجب آبگرفتگی روستا‌های معلمان و حسینان شد که در این عملیات، هلال احمر اقدامات امدادی را به ۲۵ باب منزل مسکونی ارائه کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار