وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه دوشنبه رنگ‌بندی جدید کرونایی شهرستان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن پنج شهرستان استان سمنان در وضعیت نارنجی، یک شهرستان قرمز و ۲ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
کد خبر: ۹۶۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 04 May 2021

رنگ بندی جدید کرونایی هفت شهرستان استان سمنان را زرد و نارنجی کرد

 

به گزارش تابناک سمنان وضعیت رنگ‌بندی همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ بر اساس جدیدترین اطلاعات سامانه ماسک به گفته مسوولان امر شهرستان‌های گرمسار، دامغان، سرخه، شاهرود و مهدیشهر در وضعیت نارنجی، شهرستان سمنان همچنان در وضعیت قرمز و شهرستان های میامی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

براساس آخرین رنگبندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان‌های استان سمنان قرمز و تنها شهرستان آرادان در وضعیت نارنجی قرار داشت که با توجه به کاهش آمار بیماران کویید ۱۹، استان سمنان از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر دوشنبه ۱۳ اردیبهشت اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۲۰ هزار و ۷۳۲ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۸۷ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۲ میلیون و ۴ هزار و ۹۴۹ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۷۲ هزار و ۸۷۵ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۳ هزار و ۹ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۵ هزار و ۴۶۱ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار