دیشب ندای الغوث الغوث شب زنده داران، آسمان سومین حرم اهل بیت (ع) را فرا گرفت.
کد خبر: ۹۶۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 02 May 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مراسم نخستین شب از شب‌های پُرفضیلت قدر در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی شیراز برگزار شد.
همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان مردم سومین حرم اهل بیت (ع) با حضور در مساجد و اماکن مذهبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن قرائت آیات قرآن کریم، زیارت جامعه کبیره و دعای جوشن کبیر و برسرگرفتن قرآن ندای "سبحانک یا لااله الا انت الغوث الغوث خلصنا من النار یا رب" و "الهی العفو" سر دادند.
امسال با گسترش شیوع کرونا، همچون پارسال، نوای اللهم اشف کل مریض، ذکری بود که دیشب بسیار به گوش می‌رسید.
مومنان در این شب خداوند را به هزار اسم اعظمش خواندند و با بر سر گذاشتن کلام وحی و شفیع قرار دادن این کتاب آسمانی برای سلامتی و ظهور، ولی عصر (عج)، سلامتی رهبر معظم انقلاب، از بین رفتن هرچه زودتر ویروس کرونا و شفای بیماران و برآورده شدن حاجات دعا کردند.
مردم مومن و ولایتمدار سومین حرم اهل بیت (ع) در این مراسم معنوی با توسل به ائمه اطهار از درگاه خداوند متعال عفو و توفیق بندگی را طلب کردند.
بعضی از مردم شیراز با حضور در حرم‌های شاهچراغ (ع)، سید علاءالدین حسین (ع) و علی بن حمزه (ع)، این بزرگواران را واسطه قبولی طاعات و دعا‌های خود قرار دادند و بسیاری از مردم شیراز نیز با پخش مستقیم مراسم شب قدر در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) از منازلشان دل را روانه بارگاه امین ولایت کردند.
در پارک کوهستانی دراک نیز، تعدادی از اهالی سومین حرم اهل بیت (ع)، با حضور در شب زنده داری خودرویی، در نخستین شب قدر دست به دعا و استغاثه برداشتند.

 

برچسب ها: شب قدر ، کرونا ، احیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار