سخنگوی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از فوت ۱۱ بیمار کرونایی در دو روز پایانی هفته گذشته خبر داد و گفت: با جان باختن تعداد ۸ نفر در روز پنجشنبه و فوت ۳ نفر در روز جمعه، فوتی‌های کروناویروس از ابتدای بحران کرونا تا کنون به یک هزار و ۲۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 01 May 2021

فوت ۱۱ بیمار کرونایی در ۴۸ ساعت گذشته در سمنان/ تعداد مبتلایان استان از ۳۶ هزار نفر گذشت

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب الله خجسته پور  اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در کشور و استان اظهار کرد: شمار مبتلایان استان از نیز از ۳۶ هزار نفر گذشت و به تعداد ۳۶ هزار و ۳۱ نفر رسیده است.

وی از شناسایی ۲۰۳ بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۳ بیمار با تشخیص قطعی کرونا در بیمارستان های تحت پوشش این دو دانشگاه در استان سمنان بستری شده اند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان ضمن هشدار در خصوص لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از هرگونه دورهمی و سفر، مدافعان سلامت را در کنترل این همه‌گیری یاری دهند.

خجسته‌پور از ترخیص ۷۰ بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر ۹ هزار ۴۳۵ نفر پس از بازیابی سلامتی خود با حال عمومی مناسب از بیمارستان‌های هر دو دانشگاه استان ترخیص شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تأکید بر لزوم افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی از سوی ستاد مقابله با کروناویروس از مسوولان ذی‌ربط خواست با متخلفین احتمالی برابر قوانین برخورد شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار