مدیراملاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از رویکرد جدی مدیرعامل این سازمان در ارتباط با اولویت واگذاری زمین به جوانان در این جزیره خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 16 September 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، محمد احسان شرقی با اعلام این مطلب گفت: در طرح هادی روستایی جزیره قشم که با هدف ساماندهی فضا و سکونتگاه های روستایی تدوین شده، جانمایی مسکن جوانان در اولویت قرار گرفته است.
 
 شرقی گفت: برای دست یافتن به طرح هادی روستایی متناسب با شرایط اقلیمی و فرهنگی جزیره، باید ظرفیت های حوزه مسکن به دقت بررسی شود و مطالعه و تحقیق در این زمینه هم اکنون شروع شده است.
 
 وی ادامه داد: به تمامی شوراهای اسلامی روستا و دهیاری ها فراخوان داده شده تا پتانسیل های مسکن جوانان هر روستا را با هدف بررسی و تعیین میزان زمین مورد نیاز جوانان به اداره املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد اعلام کنند.
 
بنا به این گزارش، طرح هادي روستايي طرحی است که ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکرد های مختلف از قبیل مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی  و تأسیسات و تجهیزات و نیازمندیهای عمومی روستایی را بر حسب نیاز در قالب مصوبات طرحهای ساماندهی فضا و سکونتگاههای روستایی یا طرحهای جامع ناحیه ای تعیین می نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار