سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس با پخش دعاهای مختلف و پخش زنده برنامه ها از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شب های قدر را گرامی می دارد.
کد خبر: ۹۶۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 30 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید تقی سهرابی»، امروز (جمعه 10 اردیبهشت) با اشاره به تدارک صدا و سیمای فارس برای شب های قدر به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: شبکه فارس به مناسبت شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) ویژه برنامه های مختلفی در نظر گرفته است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب سیمای مرکز فارس در شب های ۱۹ ، ۲۱ و ۲۳ رمضان پخش ویژه برنامه شب قدر از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد را به طور زنده از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: در این ویژه برنامه ها، دعاهای جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی با قرائت قاریان ممتاز استان فارس و کشور پخش خواهد شد و با سخنرانی آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و آیت الله «سید احمد خاتمی»، امام جمعه موقت تهران همراه خد بود.

سهرابی با اشاره به پخش زنده ویژه برنامه شب ۲۳ ماه مبارک رمضان بیان کرد: این برنامه زنده از شبکه های فارس و «شما» پخش می شود و از یکشنبه تا چهارشنبه ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت به طور زنده از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) پخش خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های رادیو فارس در شب های قدر گفت: پخش دعاهای جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی و دعای قرآن روی سر با گلچینی از بهترین صداهای شخصیت های برجسته استان فارس و کشور به طور زنده در این شب ها از برنامه های رادیو فارس است.

سهرابی افزود: دعای قرآن روی سر این شب های با نوای ملکوتی آیت الله شهید دستغیب (ره)، آیت الله حائری شیرازی (ره)‌ و حجت الاسلام «حسین انصاریان» و دعای «ابوحمزه ثمالی» با صدای «مهدی سماواتی» پخش خواهد شد.

وی اعلام کرد: فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس نیز پویش خلوت انس، بارگزاری تولیدات کاربرساخته، راه اندازی هشتگ های مناسبتی ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و ... شب های قدر را گرامی می دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار