رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: هم اکنون ۲۷۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های شهرهای تابعه دانشگاه بستری هستند و این آمار نشان از هفت برابر شدن بیماران دارد.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 29 April 2021

۲۷۴بیمار کرونایی در سمنان بستری هستند/ افزایش ۷ برابری بیماران

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی با بیان اینکه هم اکنون ۲۷۴ بیمار کرونا ویروس قطعی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری هستند، ابراز داشت: در بازه زمانی ۴۰ روزه در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه، تعداد بیماران کرونایی هفت برابر شده است.

وی با بیان اینکه تا روز گذشته ۵۶ مورد بستری جدید بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت شده است، تاکید کرد: متأسفانه همچنان شاهد فوت بیماران کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، با بیان اینکه در راستای ارائه خدمت سرپایی و عدم برخورد بیماران کرونایی با مراکز اورژانس در شهرهای تابعه دانشگاه سه مرکز سرپایی درمان کرونا نیز در سمنان، دامغان و گرمسار افتتاح و خدمت رسانی می‌کند، بیان کرد: کاهش میزان وقوع کرونا نیازمند همراهی مردم و همه ارگان‌ها است.

دانایی با تاکید بر ضرورت دوری از تجمعات، بیان کرد: آمار کرونا در سمنان متأسفانه افزایشی است و در نتیجه مردم و اصناف و اقشار مختلف باید با رعایت پروتکل‌ها این روند افزایشی را متوقف کنند از سوی دیگر از نهادها نظارت و بازرسی نیز می‌خواهیم تا بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت بیشتری داشته باشند.

در استان سمنان طی ۱۴ ماه اخیر بیش از یک هزار نفر از بابت کرونا فوت کرده‌اند و شهرستان‌های شاهرود و میامی در وضعیت نارنجی، گرمسار، سمنان و دامغان در وضعیت قرمز و آرادان در وضعیت زرد کرونایی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار