رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:با برگزاری کنگره شهدا در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان و زنجان پرونده و اولین دوره برگزاری کنگره های شهدا در کل کشور بسته می شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ 29 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار احمد حق طلب اظهار داشت:با برگزاری کنگره شهدا در استان های ایلام، کرمانشاه، لرستان و زنجان پرونده و اولین دوره برگزاری کنگره های شهدا در کل کشور بسته می شود.

وی افزود:۲۷ کنگره استانی شهدا در طول ۱۱ سال گذشته برگزار شده است و چهار استان باقیمانده نیز باید در سال جاری کنگره های خود را مطابق با وضعیت کرونا برکزار کنند. 

وی گفت:سال گذشته باتوجه به شیوع گسترده کرونا در کشور برنامه های مربوط به کنگره های شهدا راکد ماند ولی از امسال با توجه به دستور صریح رهبر انقلاب فعالیت های مربوط به کنگره های ملی شهدا در استان های باقی مانده از سرگرفته شد.

حق طلب مطرح کرد: باید بین برگزاری کنگره شهدا در این استان ها ۲ ماه فاصله باشد تا اعضای کمیته های مرتبط با کنگره امکان تهیه آثار و تولید محتوا داشته باشند و کیفیت کنگره ها نیز داشته باشند.

وی بیان داشت: بنا بر برنامه ریزی های انجام گرفته هر استان ۱۰ سال یکبار کنگره های ملی شهدای خود را برگزار کند که تاکنون ۲۷ استان برگزار کرده اند و با برگزاری کنگره در سال جاری توسط استان های باقیمانده هر استان یکبار کنگره ملی شهدای خود را برگزار کرده است.

سردار حق طلب گفت: کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام باید به گونه ای برگزار شود که تمام مردم کشور در اقصی نقاط مختلف به جایگاه و نقش مردم استان و شهدای این خطه آشنایی کامل پیدا کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار