یکی از جوانان شهر لنده به مدیریت شهری این منطقه پیشنهاد نصب دوربین های مدار بسته را در راستای پیشگیری از وقوع جرائم ، کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به ارتقای امنیت داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 28 April 2021

ضرورت نصب دوربین‌ های مداربسته و راه‌اندازی مرکز پایش تصویری در لنده

در پیشنهاد اجتماعی سید غفار فتحی آمده است؛

شهردار محترم شهر لنده سلام علیکم 
مستحضرید هر شهری به طور کلی از مردمانی با قومیت های مختلف و دارای سیستم های پیچیده ای برای مسکن ، حمل و نقل ، بهداشت ، آب و برق ، ارتباطات و... تشکیل شده است به همین دلیل ممکن است وقوع جرم و جنایت ، ترافیک و.... خسارات جبران ناپذیری در زیرساخت های شهری ایجاد کند.

معمولاً می بینیم در شهرهای همجوار برای ارتقای امنیت عمومی و هوشمندسازی شهر از یک سیستم نظارتی تصویری استفاده می شود.

در راستای تحقق مواد ۳ و ۲۷ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی و ایجاد هماهنگی بین شهرداری ها و پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای اجرا و بهره برداری از سامانه های مکانیزه ثبت تخلفات در ۸ ماده و تبصره های تصویبی و در ماده یک به شرح ذیل بر بهره برداری از کلیه سامانه های هوشمند نظارت تصویری و اطلاع رسانی ترافیک و سامانه های ثبت مکانیزه نیز تاکید شده است.

در همین راستا نصب دوربین های مداربسته در معابر و خیابان ها ، میادین شهری ، هسته مرکزی ، ورودی ها و خروجی ها و حاشیه سطح شهری گامی بزرگ در ارتقای امنیت شهری  شهروندان ، اماکن تحت مالکیت شهرداری ، پیشگیری از وقوع جرائم ، اخاذی ها ، زورگیری ها و سرقت های احتمالی و دست به عصا کردن سارقان ، حس اعتماد و آرامش مردمی ، گستردگی پهنه نظارت ، روان سازی و کنترل ترافیک و ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز می باشد.

لذا از حضرتعالی انتظار می رود با توجه به محاسن مذکور این طرح که به مثابه چتری پوششی برای امنیت پایدار شهری عمل می کند اعتبار لازم را برای تحقق زودهنگام آن تخصیص دهید و اگر از لحاظ اعتباراتی شهرداری ضعیف است از ظرفیت بنیاد علوی کمک گیرید چون لزوم نصب دوربین های مدار بسته بیش از هر زمانی در شهر لنده احساس می شود.

سید غفار فتحی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار