سرمربی تیم پاس همدان:
سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به این‌که مشکل اسکان تیم پاس با کمک مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حل شد گفت: با حمایت مسئولان استان روند روبه‌رشد تیم پاس ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 28 April 2021


سرمربی تیم پاس همدان با اشاره به این‌که مشکل اسکان تیم پاس با کمک مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حل شد گفت: با حمایت مسئولان استان روند روبه‌رشد تیم پاس ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط‌عمومی باشگاه پاس همدان، علی قربانی با اشاره به این‌که بازی با تیم میلاد مهر بازی بسیار مهمی برای تیم پاس همدان محسوب می‌شود، اظهار داشت: ۳ امتیاز این دیدار می‌تواند ما را به طور کامل از منطقه سقوط دور کند و سکوی پرتابی باشد برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول.

وی با بیان این‌که این دیدار نیز همانند بازی با تیم‌های شهرداری بم و سردار بوکان در مقابل یک تیم انتهای جدولی است افزود: همان‌طور که در مصاحبه‌های قبلی نیز اشاره کردم بازی با تیم‌های انتهای جدول بسیار سخت است و تیم مقابل به هر کاری برای کسب امتیاز و امیدوار ماندن به بقا در جدول مسابقات دست می‌زند.

سرمربی تیم پاس همدان عنوان کرد: به امید خدا و با تلاش و کوشش مضاعف کادر فنی و بازیکنان همانند ۳ بازی گذشته امتیازات لازم را از این دیدار کسب خواهیم کرد تا روند روبه‌رشد خود را حفظ کنیم.

قربانی با تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: با پیگیری و حمایت دکتر سیفی مشکل اسکان تیم پاس همدان حل شد و کادر فنی و بازیکنان پاس از هتل ورزش مریانج به هتل ورزش استادیوم شهید شمسی‌پور (سعیدیه) منتقل شدند.
وی ادامه داد: این هتل در چند روز گذشته با دستور ویژه دکتر سیفی به امکانات روز تجهیز شد و در حال حاضر مجموعه پاس شرایط خوبی در این مکان دارد.

سرمربی پاس ضمن قدردانی ویژه از نگاه پدرانه و حمایت‌های همیشگی دکتر حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مهندس شاهرخی استاندار همدان و نیز پیگیری‌ها و تلاش‌های دکتر پژمان محمدی تأکید کرد: مهندس صوفی شهردار و رئیس هیئت فوتبال استان نیز با بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی پاس و حمایت‌های همیشگی خود از فوتبال استان کمک شایانی به ما کردند.

قربانی زحمات محمد آرتیمانی مدیر اجرایی باشگاه پاس همدان در طول این فصل را، به ویژه در بحث انتقال محل اسکان بازیکنان از هتل مریانج به هتل استادیوم شهید شمسی‌پور، هم پاسداشت و تأکید کرد: همه عوامل باشگاه از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و کادر اجرایی بیش از وظیفه خود تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم پاس همدان با تأکید بر این‌که از مسئولان استان و علاقه‌مندان به باشگاه پاس همدان درخواست می‌کنم نگاه حمایتی و توجه ویژه خود را به مجموعه پاس حفظ کنند اظهار داشت: بی‌تردید ما هم با کسب نتایج خوب جواب زحمات و حمایت‌هایشان را خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار