فرمانده انتظامی مریوان گفت: یک محموله قاچاق ۴۵ راس دام زنده به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۹۵۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 28 April 2021
به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ کامبیز رستم نیا روز چهارشنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق دام در مسیر کانی دینار به مریوان، ماموران انتظامی این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل دام قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از این کامیون ۴۵ راس دام زنده (گوسفند) قاچاق کشف شد که طبق اعلام کارشناسان ارزش آن بیش از ۹۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی مریوان با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: مردم اطلاعات مربوط به اقدامات غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ رستم‌نیا تاکید کرد: برای کاهش و از بین بردن جرم قاچاق احشام و دام، طرح‌های پلیس با قوت ادامه می‌یابد.

دستگیری سارق کابل برق در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری سارق سابقه دار سیم‌های کابل برق و اعتراف وی به۲۴ فقره سرقت در سنندج خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم‌های کابل برق در برخی از نقاط شهرستان سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری ۱۴ بهاران، پس از بازبینی محل‌های وقوع سرقت و با به کارگیری روش‌های خاص پلیسی، سارق حرفه‌ای و سابقه دار سیم‌های کابل برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی یک عملیات غافلگیر کننده موفق به شناسایی وی شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۲۴ فقره سرقت سیم‌های کابل برق اعتراف کرد، افزود: در این عملیات ۲ مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اموال مسروقه کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در سقز

فرمانده انتظامی شهرستان سقز از کشف بیش از یک کیلوگرم تریاک و مقادیری مواد مخدر صنعتی و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی صفری اظهار داشت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این شهرستان شدند.

وی با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد، از خانواده‌ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن، موضوع رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار