رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام‌آباد غرب گفت: تعداد بستری‌های کرونایی شهرستان ۳۰ درصد و تعداد تست‌های مثبت ۲۰ درصد کاهش یافته که امیدواریم با ادامه این روند به سمت وضعیت زرد و آبی پیش رویم.
کد خبر: ۹۵۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 28 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، محمد رضا نادری در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: با همکاری خوب مردم و اعضای ستاد کرونا، خوشبختانه وضعیت شهرستان از قرمز به نارنجی تبدیل شده است.

وی با اشاره به هشت مورد بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، ادامه داد: در حال حاضر ۵۵ بیماری بستری داریم ضمن اینکه ۸۰ تخت برای بیماران آماده کرده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام‌آباد غرب به ۲ مورد بیمار بدحال کرونایی در شهرستان اشاره و بیان کرد: در مجموع تعداد بستری‌ها ۳۰ درصد و تعداد تست‌های مثبت ۲۰ درصد کاهش یافته که امیدواریم با ادامه این روند به سمت وضعیت زرد و آبی پیش رویم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای مقابله با شیوع کرونا در شهرستان، گفت: با همکاری اداره صمت، نیروی انتظامی، بسیج اصناف، شهرداری و... نظارت بر تعطیلی مشاغل سطح سه و چهار کمان‌کان ادامه دارد.

نادری گفت: روزانه (صبح و عصر) بلندگوهای هشداردهنده با همکاری هلال احمر، شهرداری، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی را داریم و همچنین تراکت‌های آموزشی در مغازه‌ها و تاکسی‌ها نصب شده است.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۷ مورد بازدید از مغازه‌ها، اماکن، اداره و دفاتر خدماتی صورت گرفته که ۹ مورد به اخطار و ۲ مورد معرفی به مراجع قضایی منجر شده است.

نادری از شهروندان خواست همکاری ویژه جهت انجام واکسیناسیون افراد بالای 80 سال را با کادر درمان داشته باشند و توصیه کرد همچنان با پرهیز از دورهمی‌ها از شرکت در مراسم عزا و عروسی خودداری و سه اصل اساسی رعایت فاصله فیزیکی در جامعه، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک فراموش نشود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار