مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در این شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 28 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام سید «جواد حسینی»افزود: برخی برنامه‌های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجرا می شود.

وی اظهار داشت: تجلیل از مربیان مدیران و رابطان نمایندگی ولی فقیه، دیدار با امام جمعه شهرستان، فضاسازی سطح خیابان ها و معابر شهری، سرکشی از خانواده معظم شهدا، معرفی کانال سراج به بسیجیان برای دریافت محتوای کتب و آثار شهید مطهری از برنامه های گرامیداشت هفته عقیدتی در سرپل ذهاب است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب دیگر برنامه های بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه سرپل ذهاب را برگزاری محفل انس با قرآن، ارسال پیامک تبریک ، غبارروبی مزار شهدای گمنام، تشکیل اکیپ کمک و همیاری، نمایشگاه کتاب داستان شهید مطهری، برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی از آثار شهیدمطهری، توزیع بسته های معیشتی، تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی بیان کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشور و هدف قرار دادن نسل های جوان و فاصله افکنی بین نظام و ملت، گفت: بصیرت افزایی، هوشیاری و تجهیز به دانش روز و روشنگری عواملی هستند که برای مقابله با توطئه های دشمن باید به آن توجه و عمل کنیم.

وی در پایان ولایتمداری و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و افزایش بصیرت سیاسی در جامعه کنونی را لازم و ضروری دانست و افزود: حول محور ولایت فقیه بودن و حرکت در رکاب ولایت از وظایف مهم و شاخص حوزه نمایندگی در سپاه است.

۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته آموزش های عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار