فرماندار هرسین گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و تقویت دلایل حضور مردم در انتخابات پیش رو باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ 28 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«عبادالله کنجوریان» در اولین نشست هم اندیشی با روسا و اعضای شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر این شهرستان، اظهار داشت: تصمیم گیری ها، اقدامات و حتی رفتار عوامل برگزار کننده انتخابات باید به نحوی باشد که منجر به حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

او افزود: هماهنگی ها و همکاری هیات های برگزار کننده انتخابات بر اساس نص صریح قانون و مقررات خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم با دلایل مختلفی همچون دفاع از منافع ملی در برابر دشمنان، عِرق ملی یا به دلایل دینی ، مذهبی و اعتقادی در انتخابات شرکت می‌کنند، تاکید کرد: وظیفه هیات های برگزار کننده انتخابات، به خصوص مسوولان تقویت این دلایل و عوامل دخیل در حضور گسترده مردم در انتخابات است.

فرماندار هرسین در ادامه یادآور شد: برگزاری چهار دهه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم‌ سالاری دینی در معرض دید جهانیان گذاشته است.

کنجوریان تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که در همه صحنه های حمایت از نظام حضوری پرشور داشته و دارند.

وی گفت: مشارکت مردم در انتخابات علاوه بر ارتقاء امنیت داخلی و مشروعیت بخشیدن به نظام توطئه های استکبار و سایر دشمنان را خنثی می‌کند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار