مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان:
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان با اشاره به ظرفیت‌های تشکل‌های مردمی در کاهش آسیب اجتماعی، گفت: تشکل‌های مردمی با طرح محله همدل همراه باشند.
کد خبر: ۹۵۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 28 April 2021

تشکل‌های مردمی با طرح محله همدل استان سمنان همراه باشند

 

به گزارش  تابناک سمنان امیر بینایی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با جمعی از اعضای هیئت مدیره انجمن شمیم عطر ظهور منجی به میزبانی استانداری با بیان اینکه در حوزه تشکلهای مردم نهاد اتفاق‌های خوبی در حال رقم خوردن است. که ثمره آن افزایش سطح مشارکت‌های اجتماعی و حضور آگاهانه مردم در این عرصه است، ابراز کرد: تثبیت جایگاه تشکل‌ها و ارتقا آنان با تلاش بیشتر و نگاه عمیق‌تر از جمله مواردی است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: جامعه و مردم در حال حاضر درگیر پاندومی کرونا هستند و بیش از بیش نیاز به امید و روحیه داشته که با توجه به رسالت تشکل‌های مردم نهاد در انتقال حال خوب به جامعه انجمن می‌توان اقدامات بسیار خوبی در راستای کاهش استرس و تزریق امید به جامعه انجام دهد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان بیان کرد: مشارکت در طرح‌های سایر تشکل‌ها نظیر طرح محله همدل و یا اجرای فعالیت‌های ابتکاری همچون فال مهدوی، نذر اسباب بازی و تجهیزات مهارتی، استعداد یابی کودکان و تهیه وسایل و ابزار اشتغال زنان سرپرست خانوار با مشارکت سایر نهادهای مدنی مورد تاکید است.‌

بینایی بیان کرد: برای افزایش عزت نفس افراد تا آنجایی که که ممکن است باید نذورات را از معیشت محوری به سوی اشتغال محوری و مهارت محوری جهت ریل گذاری مناسب آینده خانواده‌ها سوق دهیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار