کد خبر: ۹۵۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 27 April 2021

همزمان با افتتاح خط دوغ شیشه ای آبعلی شرکت بهنوش ایران واحد یاسوج، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت از این کارخانه بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید سعید هاشمی ، مدیریت این کارخانه تولیدی با ذکر اینکه این کارخانه در اسفندماه سال 99 بعد از چند ماه تعمیرات اساسی کار خود را آغاز کرد گفت: خط دوغ شیشه ای از سال گذشته به عنوان یکی از پروژه های مهم و اساسی شرکت کار خود را آغاز کرده که در تاریخ 4 اردیبهشت 1400 همزمان با شعار سال، به صورت رسمی وارد عرصه ی تولید گردید.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان طی بازدیدی که از کارخانه داشته اذعان داشت: دوغ آبعلی به خاطر گازدار بودن آن و طعم کم نظیر خود، به عنوان یکی از پر طرفدارترین محصولات بازار به شمار می رود.
وی افزود: محصولات لبنی از حساسیت بالایی برخوردار هستند که به همین خاطر نیازمند رعایت موارد بهداشتی و کیفی با توجه به استانداردهای بین المللی می باشند.
دکتر حسین پور ضمن ابراز خرسندی از فعالیت روزانه ی این واحد تولیدی ابراز کرد: چون کارخانجات نیازمند مواد اولیه همچون بطری، درب بطری، شیر و ... هستند قصد داریم شرایطی را ایجاد کنیم که بتوانیم به جای تهیه ی این مواد از دیگر استانها، ظرفیت های خالی استان را ایجاد کنیم تا کارخانجات فعالی مثل شرکت بهنوش ایران بتوانند در حمل و نقل و هزینه های آن، صرفه جویی نمایند و در کنار آن اشتغال زایی در استان رونق بیشتری پیدا کند.

افتتاح خط دوغ شیشه ای بهنوش ایران در یاسوج

در حاشیه این بازدید ، مدیریت واحد تولیدی بهنوش واحد یاسوج به منظور توسعه ی کارخانه و افزایش ظرفیت و تولید و اشتغال زایی و همچنین رفع موانع تولید درخواست ارائه ی تسهیلات با بهره ی کم را از مدیر کل صنعت، معدن و تجارت داشت که ایشان در پاسخ گفت: این مسیر برای شما هموار است و ضمن گرفتن مجوز توسعه، این تسهیلات را برای شرکت شما پرداخت خواهیم کرد.
هاشمی گفت: یکی از موانع تولید برای کارخانجاتی همچون بهنوش، روندهای بروکراسی و اداری طویل و بلندی است که گاها به همین علت، مسائلی همچون توسعه، امنیت و ... به مشکل بر میخورد و این انتظار می رود حدأقل برای کارخانجات فعال، این روندها تسهیل گرانه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار