جانشين انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از عاملان ايجاد درگيري، رعب ، وحشت و سلب آسايش شهروندان در منطقه مسکونی کوی گردوی اراک ، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 27 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "يوسف سپهوند" افزود:‌ در نخستین روزهای ادریبهشت ماه سال جاری، با اعلام گزارش هایی به پلیس در زمینه ايجاد بی نظمی و مزاحمت از سوي چند نفر از اراذل و اوباش در منطقه مسکونی کوی گردوی شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که در تعدادی از اراذل و اوباش با عربده کشي و داشتن حالت غیر طبیعی، با یکدیگر درگیر شده و با تخریب تعدادی شیشه مغازه ها ، خودروهای پارک شده و اخلال در تردد خودروهای عبوری این منطقه مسکونی، باعث رعب و وحشت برای اهالی شده اند.
سرهنگ سپهوند اظهارداشت: مأموران پس از انجام تحقیقات اطلاعاتي لازم بر روي این پرونده و كنترل نامحسوس این افراد، سرانجام ۶ نفر ازعاملان این درگیری که درنقاط مختلف شهرستان اراک پنهان شده بودند، را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائی، تمامی آنها را در یک عمليات ضربتی، دستگیر کردند.
جانشين انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف چند قبضه سلاح سرد در بازرسی مأموران از مخفیگاه های دستگیرشدگان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
سرهنگ سپهوند با تأکید بر اينکه بر برخورد قانونی و هدفمند پلیس با اراذل و اوباش افزود: پليس هرگز به هنجارشکنان و مجرمان اجازه نخواهد داد تا کوچکترین قدرت نمایی و عرض اندامی کرده و به دنبال آن باشند تا با اقدامات غير قانوني و مجرمانه خود، نظم عمومي جامعه را برهم زده و امنیت و آسایش همگانی افراد را از آنان سلب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار