نادیده گرفتن فراخوان زمان مراجعه برای تزریق واکسن کرونا توسط کادر درمان بخش خصوصی در شیراز، سبب ازدحام در مراکز تزریق واکسن شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 27 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی فارس گفت: دلیل شلوغی صف‌های تزریق واکسن به کادر پزشکی که تصویر آن در فضای مجازی منتشر شده است، مراجعه زودهنگام بعضی از کارکنان درمان بخش خصوصی به یکی از مراکز، برای دریافت واکسن کرونا بود.
دکتر همتی با بیان این که به همه کادر درمان بر اساس اولویت برای دریافت واکسن فراخوان داده شده است افزود: مراجعه زودتر از نوبت این افراد سبب شلوغی مرکز تزریق واکسن بلوار مطهری شد.
وی گفت: این ازدحام کمتر از یک ساعت بود و با برنامه ریزی که انجام شد، مراجعه کنندگان برای دریافت واکسن کرونا، به مراکز هلال احمر، غدیر و نمازی فرستاده شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این که تزریق واکسن به این افراد تا ساعت ۳ بامداد امروز طول می کشید افزود: از امروز تزریق واکسن به افراد با بیش از ۸۰ سال سن، در مرکز جامع سلامت احمدبن موسی شیراز شروع شد.
دکتر همتی گفت: در هر ۴ مرکز تعیین شده برای تزریق واکسن کرونا در شیراز، نظم برقرار است و افراد بر اساس زمان اعلام شده، واکسن دریافت می‌کنند.
در شیراز روانه ۸ تا ۱۰ هزار نفر برابر ویروس کرونا واکسینه می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد به زودی مراکز و تعداد واکسن تزریقی کرونا افزایش یابد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار