نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تلاش برای رفع مشکل آب آشامیدنی در شهر ایلام تاکید کرد و گفت: توافقات خوبی با مسئولان ذی ربط برای رفع مشکل قطعی‌های مکرر آب و ترمیم و تکمیل شبکه فاضلاب شهری انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 27 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اکبر بسطامی با اشاره به دیدار اخیر خود با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: در این دیدار ضمن ارئه گزارش جهت رفع مشکلات کم آبی شهر ایلام، توافقات مهمی برای رفع مشکلات آبرسانی به روستاهای استان، ترمیم و تکمیل شبکه فاضلاب شهری ایلام و شروع عملیات فاضلاب دیگر شهرستان‌ها انجام شد.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع مشکل آب شرب شهر ایلام با اولویت مناطق حاشیه شهر، رفع مشکل آب روستاهای بخش صالح آباد مهران شامل گلان، سرنی، ریکا، لیزن و کلگ(پروژه گلان)، رفع مشکل آب روستاهای بخش زاگرس با اولویت منطقه محروم، شله‌کش چرداول و پیگیری رفع مشکل آب تعدادی از روستاهای شهرستان سیروان در این جلسه مصوب شد.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلام تاکید کرد: همچنین در این دیدار در مورد رفع مشکل آب روستاهای شهرستان تازه تاسیس چوار و بخش گنجوان به صورت ویژه تا پایان خردادماه، ارائه طرح رفع مشکل سیستم فاضلاب شهر چوار با اخذ ماده ۲۳، شروع عملیات اجرایی آن و انجام نهایی عملیات رفع مشکل سیستم فاضلاب شهر ملکشاهی و تکمیل طرح ساماندهی فاضلاب شهر ایلام نیز تصمیم گیری لازم اتخاذ شد.

بسطامی اضافه کرد: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور نیز در این خصوص دستورات لازم را به مدیر آبفای استان صادر و متذکر شد در صورت کمبود اعتبار، با اعلام از سوی استان به صورت ویژه از طریق مرکز مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با هدف اجرایی شدن مباحث این دیدار و آسان شدن پیگیرهای بعدی، موارد متعددی برای اتمام در بازه زمانی دو الی سه ماه آینده مصوب شده است./م

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کورد ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
سلطان وعده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
فعلا بزرگترین معضل استان خودتو دوتا همکارتین
شما سه نفر نباشین نصف مشکلات استان خودبخود حل میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار