معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خواستار نصب سامانه پخش فایل صوتی هشدار دهنده گروه های صوتی اطلاع رسانی جهت مقابله و هشدار در خصوص شیوع ویروس کرونا در خیابان های پرتردد سطح شهر ایلام شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 27 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی در نشست فوق‌العاده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان با انتقاد از میزان پوشش نصب اپلیکیشن ماسک در سطح شهر ایلام بیان کرد: نصب و راه اندازی این نرم افزار در اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح شهر ایلام بسیار پایین است.

وی افزود: تاکنون از ۱۸۸ دستگاه اجرایی تنها ۳۸ مورد اپلیکیشن را نصب کرده‌اند که در این خصوص فرماندار ایلام به عنوان رئیس ستاد کرونا مرکز استان و سایر دستگاه های اجرایی باید تدابیر لازم را برای پوشش کامل نصب اپلیکیشن ماسک به عنوان مهم ترین عامل در کاهش ابتلا به کرونا در ادارات اتخاذ کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام اظهار داشت: زمانی که میزان پوشش ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی در یک منطقه کاهش یافته و تراکم جمعیت همچنان وجود دارد نباید انتظار کاهش شیوع ابتلا به کرونا را داشته باشیم.

رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا ایلام در ادامه با انتقاد از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در پایانه های برون شهری و درون شهری افزود: وظیفه نظارت و ارائه گزارش عملکردی روزانه در ارتباط با پایانه های درون شهری با مدیرکل امور شهری استانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان و وظیفه نظارت بر پایانه برون شهری با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه با همکاری نیروی انتظامی است.

بسطامی خواستار نصب سامانه پخش فایل صوتی هشدار دهنده گروه های صوتی اطلاع رسانی جهت مقابله و هشدار در خصوص شیوع ویروس کرونا در خیابان های پرتردد سطح شهر ایلام شد و گفت: تغییر رنگ بندی شهر ایلام از وضعیت قرمز به نارنجی نباید موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باشد.

معاون استاندار ایلام از اصحاب رسانه استان خواست: که علاوه بر تولید محتوا در خصوص خطرات کرونا در ارتباط با فرهنگ سازی استفاده از پوشش ماسک بین مردم همچون گذشته اهتمام داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار