استاندار ایلام گفت: ظرفیت های بنیاد برکت برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساخت های عمرانی و رونق اشتغال از طریق سرمایه گذاری و.
کد خبر: ۹۵۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 27 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری  در دیدار با مدیر توسعه و تحقیق و مسوولان بنیاد برکت در استان بر ضرورت کار مطالعاتی و تحقیقاتی در اجرای پروژه های اشتغالزایی مبتنی بر نیاز استان تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی برای توسعه اشتغال و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شد.

وی افزود: سیاست‌های مبتنی بر نیاز در کشورهای جنوب شرق آسیا مثال خوبی برای توسعه منطقه ای و گسترش طرح های بنیاد برکت است که می تواند مبتنی بر نیاز های استان و در جهت پیشرفت های علمی و فناوری شکل گیرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: توسعه روستایی، رفع محرومیت‌زدایی و تسهیلات اشتغالزایی بعنوان مهم ترین هدف این بنیاد که در اختیار کارآفرینان و متقاضیان قرار می‌گیرد در واقع اقدامی ارزشمند و ماندگار است.

نوذری با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ که تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده، گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی این بنیاد علاوه بر ایجاد فرصت‌های کسب و کار در مناطق محروم، می تواند زمینه رونق تولید را نیز فراهم آورد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار