نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌گذاریم دولت به دلیل منافع سیاسی و جناحی آینده کشور را در معرض خطر قرار دهد و مصالح و منافع مردم را زیر پا بگذارد.
کد خبر: ۹۵۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ 26 April 2021

تابناک فارس به نقل از میزان:جعفر قادری با اشاره به روند مذاکرات وین، گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان این مذاکرات قرار نگرفته و هر توافقی که منجر به لغو کامل تحریم‌های جمهوری اسلامی ایران نشود، از نظر ما مردود است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران را به تصویب رساند و این قانون برای ما ملاک عمل است و دولت هم باید در مذاکرات حتماً به این قانون متعهد باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم‌ها قابل تقسیم به تحریم‌های برجامی و غیر برجامی و یا تحریم‌های دوران ترامپ و غیر ترامپ نیست؛ اگر غربی‌ها در لغو تحریم‌های ایران صادق هستند و آمریکا هم به دنبال بازگشت به برجام است، باید صداقت خود را در عمل و با لغو همه تحریم‌های ایران نشان دهند.

قادری ادامه داد: اینکه غربی‌ها بخواهند تحریم‌های ایران را برای مدتی به حالت تعلیق در بیاورند، به هیچ وجه از نظر مجلس شورای اسلامی قابل پذیرش نیست و باید همه تحریم‌های ایران یکجا لغو شود.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ وجه قابل پذیرش نیست که تحریم‌ها به حالت تعلیق در بیاید تا مثلاٌ تأثیری در انتخابات ۱۴۰۰ به نفع فلان جناح بگذارد و عملاً هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نشود.

وی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی حتماً به طور دقیق مذاکرات وین را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهیم که اشتباهاتی که در برجام اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمی‌گذاریم دولت به دلیل منافع سیاسی و جناحی آینده کشور را در معرض خطر قرار دهد و مصالح و منافع مردم را زیر پا بگذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار