دبیر نخستین فرهنگی و هنری جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره، با درنگی بر فرقه‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور، تا پایان خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 26 April 2021

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی رنگ‌ها ونیرنگ‌ها درسمنان پایان خرداد است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام سعید اعتمادی افزود: نخستین جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها با مشارکت و همکاری دستگاه های فرهنگی به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.

دبیر نخستین جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها با اشاره به اینکه این جشنواره ملی در رشته های هنری پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه شامل مستند، داستانی، انیمیشن کوتاه، موشن گرافیک و موشن کمیک، نمایش کوتاه ، پادکست در بخش اصلی برگزار می‌شود افزود: بخش فرهنگی این جشنواره ملی نیز به کتاب صوتی اختصاص دارد.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی، هنری را مقابله فرهنگی و هنری با فرقه‌های ضاله و عرفان های کاذب بیان و اضافه کرد: محورهای این جشنواره شامل فرقه ها، فرقه ضاله بهائیت، مسیحیت صهیونیستی، عرفان های کاذب و فرقه های نوظهور، انجمن حجتیه، تصوف و جریان های انحرافی فرق متصوفه است.

اعتمادی با بیان اینکه هجوم فرهنگ بیگانه به فرهنگ ایرانی اسلامی در سالیان اخیر شدت بیشتری گرفت افزود: اخلال در روند توسعه و نشر و گسترش آموزه های اسلام ناب یکی از سیاست‌های دشمنان از طریق میدان دادن به فرق ضاله و عرفان‌های کاذب است.

وی، از فضای مجازی به عنوان یکی از پایگاه‌های فعالیت فرق ضاله و عرفان‌های کاذب نام برد و گفت: با توجه به استفاده گسترده دشمن از فضای مجازی برای ایجاد سستی در اعتقادات جوانان، اکنون باید از این فضا برای پاسخ‌دهی به شبهات ایجاد شده و نشر و گسترش آموزه های اسلام ناب بهره بگیریم.

وی به بیانیه گام دوم و نامه‌های رهبری معظم انقلاب به جوانان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: همه این موارد نیز با هدف روشنگری و تبیین اسلام ناب محمدی (ص) از سوی رهبری انقلاب صورت گرفته است.

دبیر جشنواره ملی رنگ‌ها و نیرنگ‌ها در سمنان، تلاش برای نشر ارزش‌های اسلامی و شکل‌گیری تمدن اسلامی را مقدمه‌ای بر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) دانست و افزود: همه در پاسداری از ارزش‌های اسلام ناب و مقابله با مکاتب انحرافی و فرقه های ضاله وظیفه جدی داریم.

دبیر نخستین جشنواره ملی رنگها و نیرنگ ها ادامه داد: اطلاعات کامل در خصوص این جشنواره و نحوه ارسال آثار در نشانی اینترنتی  www.neyranghafestival.ir  آمده است و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، پایان خرداد ۱۴۰۰ است.

اعتمادی با بیان اینکه جوائز ارزنده ای برای آثار برتر این جشنواره پیش بینی شده است گفت: این جوائز از ۳۰ تا ۷۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که متناسب به رشته های مختلف به برگزیدگان تعلق می گیرد.

نخستین جشنواره ملی رنگها و نیرنگ ها با همکاری حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره کل تبلیغات اسلامی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان، تشکل مردم نهاد نگاه، مدیریت حوزه علمیه برادران استان و شهرداری سمنان برگزار می‌شود. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار