استاندار خوزستان با اشاره به ادامه روند کمبود مرغ در بازار، گفت: اثر افزایش توزیع مرغ در بازار کجا است؟ داد مردم، مسئولان، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در آمده است؛ این مساله که دیگر سیاسی نیست و کاملا مشهود است.
کد خبر: ۹۵۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 26 April 2021

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۶ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: روزانه به توزیع ۳۰۰ تن مرغ رسیده‌ایم اما نحوه توزیع مرغ اشکال دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اثر افزایش توزیع مرغ در بازار کجا است؟ داد مردم، مسئولان، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در آمده است؛ این مساله که دیگر سیاسی نیست و کاملا مشهود است.

استاندار خوزستان گفت: برخی اوقات یک دستگاهی سیاسی است و می‌خواهد دولت را بکوبد اما حضرت عباسی اینگونه نیست.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: تصمیماتی که در این جلسات اتخاذ می‌شود باید عینا اجرا شوند. باید درست نظارت شود؛ نظارت به بگیر و ببند نیست بلکه به معنی درست توزیع کردن و فروش است.

وی گفت: خوزستان روزانه ۲۰۰ تا ۲۴۰ تن کمبود مرغ دارد؛ مقرر بود که از خارج از استان مرغ به خوزستان ارسال شود که به میران نیاز ارسال نشد و با توجه به هزینه‌های حمل و نقل، قیمت آن نیز متفاوت بود. علاوه بر آن، روزانه حداقل ۵۰ تن مرغ منجمد نیز باید در بازار خوزستان توزیع شود.

استاندار خوزستان با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار بیان کرد: نمی‌دانم این بحث‌ها تنها مخصوص خوزستان است یا خیر. اگر قرار است قیمت نهاده‌ها گران شود، در همه کشور و ابتدا در تهران گران می‌شود نه خوزستان.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار