فرماندار هلیلان گفت: هلیلان جزو شهرستان هایی است که برگزاری مراسمات در آن به حداقل رسیده که در این زمینه همکاری مردم قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۵۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 26 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سعید شهبازی  با قدردانی از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان به جهت اهتمام در مقابله با کرونا، اظهار داشت: شرایط کرونا امروز شهرستان نتیجه تلاش مجاهدانه مدافعان سلامت، سپاه، نیروی انتظامی، دادگستری، بخشداران، دهیاران و همکاری مردم در عدم برگزاری مراسمات در سطح شهرستان است.

وی افزود: هلیلان جزو شهرستان هایی است که برگزاری مراسمات در آن به حداقل رسیده که در این زمینه همکاری مردم قابل تقدیر است.

فرماندار هلیلان در ادامه نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی خطرات کرونا به مردم بسیار تعیین کننده ذکر و تاکید کرد: اصحاب رسانه شهرستان از شیوع کرونا تاکنون صادقانه تمام تلاش خود را برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی خطرات کرونا به مردم بکار گرفتند.

شهبازی در خصوص ممانعت از برگزاری مراسمات در هلیلان یادآور شد: گروهی متشکل از رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، نیروی انتظامی و نماینده فرماندار از برگزاری مراسمات عزا در شهرستان ممانعت می کنند که البته همکاری مردم و صاحبان عزا این شهرستان در این راستا بسیار مثبت و رضایت بخش بوده است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه این شهرستان از نظر ارتباطی بین سه استان کرمانشاه، لرستان و ایلام قرار گرفته، اما همچنان کمترین میزان ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در استان را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر هم نیز دارای وضعیت زرد کرونا است.

۶۲۹ نفر از اهالی هلیلان تاکنون به کرونا مبتلا شده اند که در میان سایر شهرستان های استان ایلام کمترین میزان را به خود اختصاص داده اند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار