رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی ۵۳ بیمار جدید کرونایی در شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۷ 26 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای یکشنبه ۵۳ بیمار جدید با تست مثبت کرونا در شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده است، گفت: همچنان آمار ابتلاء به کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه نگران کننده است و مردم می‌بایست بیشتر رعایت دستورالعمل‌ها را در نظر داشته باشند.

او با بیان اینکه مجموع کرونایی‌های شهر‌های تابعه دانشگاه از اسفند ماه سال قبل تاکنون به ۲۴ هزار و ۱۲۵ نفر افزایش یافته است، ابراز کرد: هر چند میزان ابتلاء و بستری نسبت به روز‌های قبل کمی کاهش یافته، اما نگرانی‌ها هنوز پابرجا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا ابتدای پنجمین روز اردیبهشت ماه ۱۴۴ در واقع چهار هزار و ۷۲۱ بیمار در شهر‌های تابعه دانشگاه پس از بهبودی از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

دانایی با بیان اینکه تعداد کل بیماران بستری شده در بیمارستان‌های شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون پنج هزار و ۶۵۱ نفر بوده است، تاکید کرد: دوری از تجمعات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها، استفاده از ماسک و… در زمره اقداماتی است که می‌تواند شیوع ویروس کرونا را کاهش دهد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار