علیرضا آشناگر؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بر اجرای سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی این استان به صورت کامل و جامع تأکید کرد و گفت: این سند حاوی برنامه‌های راهبردی بسیار اثرگذار است.
کد خبر: ۹۵۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 25 April 2021

شاهرودنیوز | علیرضا آشناگر استاندار سمنان شد+سوابق اجرایی - شاهرودنیوز

وی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با تأکید بر تبیین و ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی باید نهادینه و توسعه یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه سمنان استانی قرآنی است بیان کرد: باید از دنیای اسلام در اجرای فعالیت‌های شاخص قرآنی الگوبرداری شود.

اجرا سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی به طور کامل در استان سمنان

علیرضا آشناگر با اشاره به راهبردی بودن برنامه‌های سند چشم‌انداز فعالیت‌های قرآنی استان سمنان گفت: این سند باید به طور جامع و کامل اجرا و عملیاتی شود معارف قرآنی باید در جامعه به‌کارگیری شوند.

آشناگر همچنین با اشاره به راهبردهای 17 گانه چشم‌انداز فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ قرآن در جامعه یکی از راهبردهای مطرح شده در این چشم‌انداز است.

استاندار سمنان با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیران این استان برای ترویج و تبیین مفاهیم قرآنی اظهار داشت: تبیین فرهنگ قرآنی در جامعه مستلزم همکاری بین نهادهای تبلیغی و اطلاع‌رسانی است.

استفاده دانش آموزان از اینترنت فرصت تربیت دینی با آشنایی با فعالیت قرآنی

 آشناگر تأکید کرد: باید فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی ساماندهی شود به‌ویژه اکنون که به دلیل شیوع کرونا بیشتر آموزش‌ها از طریق فضای مجازی در حال انجام است.

وی گفت: دانش آموزان بسیاری اکنون به تلفن همراه و اینترنت دسترسی دارند؛ بنابراین از این فرصت باید برای تربیت دینی دانش آموزان و آشنایی آن‌ها با فعالیت‌های قرآنی استفاده شود.

استاندار سمنان بر ساماندهی فعالیت‌های قرآنی جامعه هنرمندان و نویسندگان استان سمنان نیز تأکید کرد و گفت: همکاری بین نهادهای فرهنگی و هنری استان سمنان در راستای ترویج مفاهیم قرآنی بسیار حائز اهمیت است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار