مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: به منظور حمایت از تولید داخلی و پایداری تولید کنترل کیفی ۱۵ هزار کالا در این واحد صنعتی در سال جهش تولید انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 24 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  روح اله نوریان  اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار قلم کالا خریداری شده و سه عدد پروژه ساخت تجهیزات با ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال بازرسی و مورد تائید قرار گرفت که این حاکی از تلاش زیاد در استفاده از دانش روز بازرسی فنی برای پیشبرد اهداف واحد و به تبع آن پیشبرد اهداف کلان شرکت است.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از سیستم های کنترلی، نظارتی، ایمنی و سلامت تجهیزات، راه برای تولید مستمر و پایدار هموار می‌شود، افزود: با اعمال بازرسی در مراحل خرید تجهیزات و قطعات و در زمان نصب، انجام تست های عملکردی حضوری فعال دارد و به همین سبب احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر استاندارد به حداقل می رسد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تاکید کرد: بازرسی فنی به منظور دستیابی به حصول اطمینان از انجام صحیح و کامل تعمیرات و همچنین انجام تمامی موارد برنامه‌ریزی شده در تمام مراحل تعمیرات اساسی، طبق استانداردهای بین المللی و روش جاری شرکت ملی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد.

نوریان در ادامه به نامگذاری سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: به منظور استفاده حداکثری از توان داخلی، متخصصان بازرسی فنی با استفاده از روش های استاندارد و تست های فنی، امکان استفاده از کالاهای داخلی را در اولویت قرار می دهند.

وی اضافه کرد: اداره بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام برای اطمینان از صحت عملکرد تجهیزات در راستای تولید پایدار در سال جهش تولید با استفاده از نیروهای متخصص داخلی اقدامات قابل قبولی انجام داده که نتایج آن تاثیر مستقیم در روند تولید پایدار داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به اقدامات انجام شده در سال گذشته نیز اشاره کرد و یادآور شد: بازرسی و صدور دستورالعمل تعمیراتی برای ۴۳ تجهیز ثابت و صدور گواهینامه آنها، بازرسی و صدور گواهینامه برای ۱۲۲ تجهیز بالابری و کمک بالابری، بازرسی تست و کالیبراسیون ۹۴ شیر اطمینان و صدور گواهینامه آنها، چهار مورد بازرسی از تجهیزات برقی و ابزار دقیقی شامل ترانس و سرکابل های قدرت، کیت های عایقی، ترموول ها، سوییچ ها، تابلوهای کنترلی و UPS ها تنها بخشی از اقدامات انجام شده بوده است.

نوریان افزود: همچنین شرکت پالایش گاز ایلام در راستای صدور دستورالعمل جوشکاری برای یک هزار و ۹۴۲ اینچ جوش و نظارت بر صحت انجام آن، یک هزار و ۲۸۶ اینچ رادیوگرافی از جوش های انجام شده و برای اطمینان از سالم بودن جوشها، انجام ضخامت سنجی از لوله ها و تجهیزات برای اطمینان از مناسب بودن ضخامت آنها جمعا سه هزار و ۵۰۰ نقطه، انجام تست های غیر مخرب جهت شناسایی عیوب مانند تست فراصوتی ۵۲ متر مربع از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در تمام حیطه های بازرسی فنی ۱۲۴ مورد دستورالعمل تعمیراتی در این شرکت صادر شده، افزود: تهیه و انعقاد چهار مورد پیمان در زمینه خدمات کلی بازرسی فنی ، انجام تست MFL ، پایش خوردگی خطوط لوله و صلاحیت ادامه سرویس (FFS) و در زمینه خوردگی ، صدور دستورالعمل رنگ آمیزی برای ۲۰۰ متر مربع و نظارت بر صحت انجام آن و همچنین تعویض ۱۷ مورد کوپن خوردگی و ۱۲۰ مورد بازرسی از سیستم های حفاظت کاتدی جهت اطمینان از صحت عملکرد آنها، از اقدامات قابل توجه انجام شده در این شرکت می باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار