معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، از میزبانی این دانشگاه در اولین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 24 April 2021

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، از میزبانی این دانشگاه در اولین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان خبر داد.

عبدالرحیم هوشمند  اظهار کرد: وزارت علوم با هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، دو دوره نمایشگاه منطقه‌ای مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان دختری که در حوزه پوشش فعال هستند، برگزار می‌کند. اما امسال برگزاری اولین دوره ملی این نمایشگاه به دانشگاه شهید چمران اهواز واگذار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود، نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دبیرخانه نمایشگاه تشکیل شده، همچنین سامانه‌ای راه‌اندازی شد تا دانشجویان فعال در زمینه پوشش، مد و صنایع دستی بتوانند آثار خود را در این سامانه بارگذاری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فرصت ایجاد شده برای اشتغال دانشجویان، گفت: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای کسب و کار دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر، فراهم خواهد کرد، چراکه آثار تولید شده به جامعه معرفی خواهد شد و به فروش می‌رسد.

هوشمند با اشاره به اینکه نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشجویان و دانش آموختگانی است که اخیرا فارغ‌التحصیل شده‌اند، ادامه داد: نمایشگاه ویژه مجموعه دانشگاه‌های وزارت علوم است، بنابراین همه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های وزارت علوم می‌توانند در این نمایشگاه ملی شرکت کنند.

وی در پایان گفت: دریافت آثار به صورت مجازی است و تا روزهای آینده نحوه دریافت آن اعلام خواهد شد. همچنین این نمایشگاه تا پیش از نیمه خرداد برپا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار