سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم از مشارکت 10 میلیارد ریالی مردم قم برای کمک به افراد زیرپوشش بهزیستی از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 24 April 2021

به گزارش تابناک قم، سید صادق میرئی در خصوص میزان کمک‌های مردمی به پوش ضیافت همدلی اظهار کرد: از اول ماه مبارک رمضان با اطلاع رسانی انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از 10 میلیارد ریال مشارکت نقدی و غیرنقدی در قالب پویش ضیافت همدلی که در ادامه پویش کشوری ایران همدل و با هدف جمع آوری هدایا و نذورات مردمی برای کمک به نیازمندان معلولین ایتام و محرومین زیرپوشش بهزیستی برگزار می گردد به مراکز بهزیستی قم صورت گرفته است.

میرئی افزود: بیش از 80 درصد این مشارکت بصورت غیرنقدی و شامل اقلام اساسی سبد غذایی خانوار شامل گوشت گرم، برنج، مرغ، تخم مرغ، حبوبات و سایر خشکبار است.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم ضمن تقدیر از همه حامیان بهزیستی بیان کرد: اقلام یادشده در کوتاه ترین زمان بین مراکز و مددجویان بهزیستی قم توزیع شد و این فرایند در قالب پویش ضیافت همدلی و در ادامه پویش ایران همدل تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و با جمع آوری زکات فطره و کفارات و توزیع بین جامعه هدف به کار خود پایان خواهد داد.

میرئی ابراز کرد: امیدواریم با حس نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی که در فرهنگ و سنت و آموزه های دینی مردم فرهیخته استان سراغ داریم بتوانیم برای هر یک از ۲۷ هزارخانوار نیازمند زیرپوشش حداقل یک بسته معیشتی قابل توجه تهیه و در اختیار ایشان قرار دهیم.

وی ضمن اعلام این مطلب که همچنان منتظر یاری مردم سخاوتمند استان به ویژه در ایام ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) هستیم، در خصوص راه های مشارکت در این پویش گفت: خیرین می تواند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی به شماره 4176034541886999 و شماره کارت متصل به حساب هدایا   6367957076182588 واریز کنند.

سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم از آمادگی مراکز و نمایندگی سطح استان و بخش‌ها برای دریافت هدایای غیرنقدی خبر داد و افزود:  همچنین تلفن ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ برای هماهنگی دریافت کمک های غیرنقدی و اعلام نیت خاص کمک‌های نقدی مردم عزیز هم استانی در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند در صورت نیاز به صورت شبانه روزی با این شماره تماس حاصل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار