نماینده شیراز اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده توسط نمایندگان استان فارس، ادامه پوشش طرح پزشک خانواده هم برای مردم و هم برای پزشکان عمومی و تخصصی اختیاری شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 19 April 2021
به گزارش تابناک فارس: جعفر قادری ادامه داد: بعد از اعلام عمومی موضوع توسط دانشگاه علوم پزشکی فارس، مردم و پزشکانی که تمایل به ادامه پوشش طرح پزشک خانواده را نداشته باشند، می توانند انصراف خودشان را از پوشش این طرح اعلام و از پوشش طرح پزشک خانواده خارج شوند.
 
رئیس مجمع نمایندگان شیراز درخصوص بیمه ها نیز عنوان کرد: بیمه ها هم مکلف‌اند با پزشکانی که زیر پوشش پزشک خانواده نیستند قرارداد امضا کنند، به این ترتیب فقط افرادی که داوطلب ادامه وضع موجود هستند می توانند از پوشش پزشک خانواده استفاده کنند. 
 
قادری خاطر نشان کرد: افراد داوطلب تا ۱۰ اردیبهشت فرصت دارند انصراف خود را از پوشش طرح پزشک خانواده اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کریم مرتاض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
متاسفانه به نظر میرسد در این طرح رد پاهایی از سودجویان سازمانی وجود دارد چرا که طرحی که قرار بود بصورت آزمایشی در دو استان انجام و بعد در کشور اجرا شود چگونه است که با وجود مشکلات و نارضایتی های مردم ده سال است که همچنان پیش میرود؟ آیا ده سال برای نتیجه گیری از یک طرح آزمایشی کافی نیست؟ این طرح از همان اول نه تنها برای بیماران هیچ منافعی را دربر نداشت بلکه باعث آزار و اذیت آنها و اتلاف وقت مردم شد این وسط فقط عده ای از پزشکان به منافعی دست پیدا کردند.
پزشک خانواده یعنی اینکه بیمار بتواند در هر ساعتی از شبانه روز به پزشک خود دسترسی داشته باشد و در موقع لزوم این پزشک است که باید بر سر بیمار حاضر شود نه اینکه بنده پدر و مادر خودمو در گرما و سرما روی دوشم بندازم و از طبقه های ساختمان بالا برم و به پزشک خانواده مراجعه کنم فقط برای اینکه ایشان به ما بگویند احتیاج به چه پزشکی دارم. واقعا این مسخره ترین طرحی است که تا بحال انجام شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار