مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک از کمک صنعت نفت اراک و سپاه روح الله استان مرکزی، برای پوشش نیروهای انسانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 12 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، صدیقه خلیلی افزود: در اقدامی جهادی، مرکز بهداشت و درمان صنعت نفت، ۳ پرستار، ۳ راننده آمبولانس و ۲ پزشک عمومی با هدف کمک به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی کرده است.
وی یادآورشد: سپاه روح الله استان مرکزی نیز در مرحله اول کمک انسانی خود، علاوه بر معرفی و اعزام ۳ پرستار، پوشش نیروهای پرستاری بخش extra بیمارستان امیرالمومنین(ع) را نیز متعهد شده است.
خلیلی گفت: این نیروهای کمکی از امروز در سه مرکز امیرالمومنین(ع)، امیرکبیر و آیت الله خوانساری آغاز می شود که کمک زیادی به تن خسته مدافعان سلامت خواهد شد.
مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اراک به خستگی و فرسودگی نیروی انسانی و کادر بهداشت و درمان و کمبود شدید نیروی انسانی(پرستار) و تجهیزات با شیوع این بیماری اشاره کرد و از سازمان ها و ادارات و نهادهایی که می توانند در این زمینه به هر میزان، مجموعه بهداشت و درمان و نهایتا به مردم کمک کنند، خواست تا یاری و حمایت های خود را دریغ نکنند و به کمک دانشگاه علوم پزشکی بشتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار