حجت‌الاسلام علی عارفی در دیدار صمیمی با رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اقدامات بانک مهر اقتصاد در راستای بانکداری اسلامی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد در راستای تحقق بانکداری اسلامی گام‌های مثبتی برداشته است.
کد خبر: ۹۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 16 September 2015

به گزارش تابناک وی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم در این نظام یک نعمت است که باید قدردان آن باشیم، تصریح کرد: با وجود فاصله‌ای که تا نقطه مطلوب تحقق بانکداری اسلامی وجود دارد بانک مهر اقتصاد در این مسیر قرار گرفته و اقدامات خوبی انجام داده است.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اساس کار بانکداری اسلامی براساس مصوبه مجلس و شورای نگهبان است ولی در اجرا مشکل داریم، یادآور شد: از آنجایی که ربا در اسلام به شدت مورد سرزنش قرار گرفته و آثاری زیان‌باری در بعد فردی و اجتماعی دارد و همچنین اکثریت مردم متقاضی تحقق بانکداری اسلامی هستند باید بانک‌ها، مردم و مسئولان تلاش کنند تا در اجرای آن موفق باشیم.

عارفی به بانک مهر اقتصاد توصیه کرد و گفت: باید بانک به گونه‌ای عمل کند تا مشتریان بانکداری اسلامی را در جامعه به وضوح لمس کنند و باید فضا به سمتی برود که مشتریان خود مبلغ بانک‌ها باشند، تعامل بین بانک‌ها باید برقرار شود و فضای رقابت برای بانکداری اسلامی در بین بانک‌ها فراهم شود و همچنین باید بانک‌ها براساس رسالت خود به گونه‌ای عمل کنند که منابع موجود خود را به سمت اشتغال و تولید هدایت کنند و بهترین ثواب برای کارهایی است که مردم از آن بهره‌مند شوند.

محمد غلامی رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به تاریخچه بانک مهر اقتصاد استان اظهار داشت: اقدامات موثری در راستای بانکداری اسلامی در بانک مهر اقتصاد انجام داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
خواهشمند است در صورت امکان اسامی بانک غیرمجوز دار مهر اقتصاد رو از خبرگزاریتان حذف فرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار