مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان خبر داد:
مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان از وجود بیش از ۳۰۰ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا‌ها در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ 06 April 2021

وجود 307 روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها در سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان مهدی صمیمیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در مجموع ۳۰۷ روستا در استان سمنان، واجد شرایط برگزاری ششمین دوره  انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند.
وی با اشاره به وجود روستاهای بزرگ واجد تشکیل شورای اسلامی پنج نفره در این استان افزود: تعداد ۱۶ روستا در استان دارای جمعیت بالای ۱۵۰۰ نفر و شورای اسلامی ۵ نفره است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ضمن دعوت از عموم روستاییان برای مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: در مجموع ۹۵۳ نفر به عنوان اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان انتخاب خواهند شد.
وی ادامه داد: در همین راستا تعامل با صدا و سیمای استان، رسانه های مکتوب و اصحاب رسانه و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی به منظور افزایش مشارکت در بحث انتخابات در دستور کار قرار دارد.
صمیمیان از پیگری برای ترفیع حق‌الجلسه شوراهای اسلامی روستاها خبر داد و گفت: علاوه بر این با هدف ارتقا جایگاه شوراهای اسلامی روستاها و تاثیرگذاری و ایفای نقش بیشتر آن، پیگیری به منظور حضور شورای اسلامی روستاها در جلسات کمیسیون مرتبط با توسعه، پیشرفت و آبادانی روستاها در دستور کار است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان افزود: همچنین به منظور ترغیب و تشویق روستاییان برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی روستاها در استان، پیگیری جهت برگزاری جلسات با معتمدین، متنفذین و شوراهای فعلی روستاها در استان انجام می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار