رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از توافق برای راه‌اندازی دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹ 12 May 2024

به گزارش تابناک سمنان، علی منصفی راد، صبح امروز ۲۳ اردیبهشت ماه در سفر به شهرستان گرمسار در نشست با رئیس دانشگاه گرمسار، از آمادگی این نهاد برای حضور در دانشگاه و اجرای برنامه‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و... در این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و مورد وثوق مقام معظم رهبری، خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ارائه می‌کند، افزود: با توجه به ظرفیت‌های متعدد صنعتی و معدنی در شهرستان گرمسار، حضور جهاددانشگاهی در دانشگاه گرمسار، می‌تواند ارتباط صنعت و دانشگاه را تقویت کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: ما در حوزه فرآوری مواد معدنی، خصوصاً معادن نمک در شهرستان گرمسار، برنامه‌های متنوع و متعددی داریم، و ان‌شاءالله با همکاری دانشگاه گرمسار طرح‌های فناورانه و پژوهشی در این حوزه انجام خواهیم داد.

منصفی راد اضافه کرد: در حوزه آموزشی نیز دوره‌های آموزشی تخصصی با رویکرد مهارت آموزشی و کارآفرینی توسط جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود، در این حوزه نیز می‌توانیم همکاری خوب و مناسبی با دانشگاه گرمسار داشته باشیم.

رئیس دانشگاه گرمسار نیز در این نشست با بیان اینکه جهاددانشگاهی از جمله مراکز علمی معتبر در کشور است، گفت: برای بهره مندی بیشتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، دفتر مستقل جهاددانشگاهی استان در دانشگاه گرمسار راه اندازی می‌شود و دانشجویان، اساتید و... از نزدیک از خدمات ارزشمند این نهاد بهره‌مند خواهند شد.

یدمجتبی حسینی فرد با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه آموزش دوره‌های مهارتی و کارآفرینی، افزود: در برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی، مهارت آموزی و کارآفرینی، دوره‌های آموزش ضمن خدمت و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، با محوریت و تجربیات جهاددانشگاهی آماده همکاری و انعقاد تفاهم نامه همکاری با این نهاد هستیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار