مدیرکل راهداری استان خبر داد:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاع از رشد ۷۵ درصدی تردد خودرو در محور‌های استان از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 31 March 2021

یه گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا فریبرز کرمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به چهار میلیون و ۵۹ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده، اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که دو میلیون و ۳۱۰ هزار تردد داشتیم، رشد ۷۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: دلیل این افزایش قابل توجه تردد‌ها نسبت به سال گذشته، محدودیت تردد‌هایی بود که در نوروز ۱۳۹۹ اعمال شد و امسال این محدودیت‌ها کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رشد ۸۰ درصدی تردد خودرو‌های سبک در محور‌های استان هم یاد کرد و افزود: از حدود چهار میلیون ترددی که در ۱۰ روز امسال به ثبت رسیده، سه میلیون و ۶۲۸ هزار مورد آن مربوط به خودرو‌های سبک بوده است.

به گفته کرمی، تعداد تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های استان نیز حدود ۴۳۰ هزار مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد بیشتر شده است.

وی بیشترین تردد صورت گرفته در راه‌های استان کرمانشاه در ۱۰ روز اول امسال را نیز مربوط به محور بیستون به کرمانشاه با ۲۴۱ هزار و ۶۵۱ مورد تردد دانست و عنوان کرد: کمترین تردد را نیز در محور گیلانغرب به سومار با ۲۶۱۵ مورد داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وجود بیش از هشت هزار کیلومتر راه در استان کرمانشاه که ۸۹۰ کیومتر آن راه شریانی و ۴۱۷ کیومتر آن بزرگراه است، تاکید کرد: تمام محور‌ها از طریق ۳۰ دستگاه سامانه ثبت تخلف ثابت، ۳۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری و ۷۴ دستگاه ترددشمار پایش می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار