مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: شرایط استان ها را از نظر ایمنی جاده ای با امکانات مختلفی همچون وجود راهدارخانه، پایگاه های ثابت هلال احمر، پاسگاه پلیس راه، پد بالگرد هلال احمر، پایگاه اورژانس جاده ای، پایگاه اورژانس هوایی، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سبک و سنگین ارزیابی می کنند.
کد خبر: ۹۵۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 30 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت:  ۸۵ درصد راه های اصلی و فرعی این استان زیر پوشش خدمات ایمنی جاده ای قرار دارد. 

وی افزود:وجود راهدارخانه بین راهی یکی از پیش نیازها در ایمنی جاده ای است که در استان ایلام هم اکنون ۱۳ راهدارخانه وجود دارد که با در اختیار داشتن بیش از ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در پایگاه های راهداری استان مستقر و ضمن گشت زنی در جاده ها به حوادث احتمالی امدادرسانی می کنند.

دلخواه  با اشاره به وجود یک پد بالگرد هلال احمر در استان تاکید کرد: سال گذشته آشیانه بالگرد هلال احمر در استان ایلام فعالیت خود را آغاز کرد که برای ساخت این آشیانه ۳۴ میلیارد ریال هزینه شد.

وی گفت:وضعیت استان ایلام در زمینه پایگاه های امداد و نجات جاده ای نسبت به استاندارد ملی عقب بوده و باید متناسب با وضعیت کوهستانی و حادثه خیز بودن استان این پایگاه ها تقویت شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار