مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از ساخت و تعمیر ۳۷۵۰ واحد مسکن مددجویی در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 27 March 2021

جمال شیبه اظهار کرد: ۳۷۵۰ مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی بنیاد مسکن و خیرین برای نیازمندان و مددجویان خوزستانی احداث و بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه این خدمات در سرفصل‌های خرید، ساخت و تعمیر منازل مسکونی ارائه می‌شود، افزود: خدمات عمرانی شهری و روستایی ارائه شده در استان شامل ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس‌های بهداشتی مربوط و همچنین هزینه انشعابات آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه حدود ۳ هزار خانوار خوزستانی تحت حمایت کمیته امداد تحت تاثیر سیل سال ۹۸ و آبگرفتگی سال ۹۹ قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: برای بیش از ۸۰۰ خانوار احداث و برای ۲ هزار خانوار ترمیم و بازسازی کامل انجام شده است.

شیبه با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد خوزستان در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه به مناطق محروم با ضریب بالا است، تصریح کرد: در روزهای آغازین سال نو جهت بررسی معیشت و مسائل نیازمندان همراه با نماینده ولی فقیه در استان در مناطق محروم و صعب العبور بخش احمد فداله دزفول، چلواندکا و سوسن ایذه حضور پیدا کردیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان و بر طرف کردن چهره فقر از روستاها، همکاری و هماهنگی همه دستگاه را می‌طلبد، ادامه داد: علیرغم همه مشکلات به ویژه صعب العبور بودن برخی مناطق محروم، خدمت‌رسانی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: بخش احمدفداله درفول، چلواندکا و سوسن ایذه، از مناطق محروم و در عین حال صعب العبور استان هستند که هزینه ساخت مسکن در این مناطق به دلیل حمل مصالح ساختمانی بیشتر و به سختی امکان‌پذیر و با مشکلاتی روبه‌رو است که این مشکلات باید رفع و زیرساخت‌ها آماده شود.

برچسب ها: جمال شیبه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار