نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به بدهکاری دولت به سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: دولت نباید از پرداخت بدهی خود به این سازمان طفره برود.
کد خبر: ۹۵۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 27 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه تصدی‌گری دولت بر سازمان تامین اجتماعی تا پایین‌ترین سطح رسوخ کرده است، گفت: دولت باید نگاه قلکی به تامین اجتماعی را کنار بگذارد.
ابراهیم عزیزی امروز در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۰ با حضور در سازمان تامین اجتماعی و در جمع مدیران این سازمان گفت: در سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید باید از قشر زحمتکش کارگران به عنوان عناصر اصلی تولید حمایت جدی شود.
وی با اشاره به نگاه جدی مجلس به حل مشکلات جامعه کارگری گفت: مجلس در این راستا ۸۹ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مصوب کرد که حتی مسئولان سازمان نیز انتظار آن را نداشتند.
رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: در دیدار با مسئولان شستا توافق شد شستا سرمایه‌گذاری بیشتری در استان فارس داشته باشد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس رونق تولید را در سایه حل مشکلات سازمان‌هایی، چون تامین اجتماعی دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی به نوعی در خط مقدم رونق تولید قرار گرفته است.
عزیزی با بیان اینکه امروز تصدی‌گری دولت تا پایین‌ترین سطح سازمان قابل مشاهده است، عنوان کرد: این یک مشکل بزرگ است در حالی که از ابتدا بنا بود که سازمان تامین اجتماعی غیردولتی اداره شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: تا زمانی که دولت نگاه قلکی خود را به سازمان تامین اجتماعی عوض نکند، معجونی از گرفتاری‌ها متوجه این سازمان خواهد بود.
این نماینده مجلس همچنین خواستار مدیریت اموال و امکانات سازمان تامین اجتماعی توسط خود سازمان شد و گفت: ما نسبت به مدیریت این اموال توسط نهاد‌های دیگر نقد داریم، دلیلی ندارد یک مجموعه متعلق به سازمان را به فرد یا افرادی واگذار کنیم و پس از آن سازمان را با بدهی‌های فراوان تنها بگذاریم.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اشاره به بدهکاری دولت به سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: دولت نباید از پرداخت بدهی خود به این سازمان طفره برود.
وی همچنین خواستار ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان شد و افزود: این دیدگاه وجود دارد که بیمه پول را نقدی می‌گیرد، اما در ارائه خدمات نسیه عمل می‌کنند، باید خدمات سازمان به ویژه در بحث درمان به روز بوده و موجب رضایت‌مندی مردم شود.
عزیزی همچنین از راه‌اندازی شعبه تامین اجتماعی در شهر صدرا و درمانگاه این سازمان در زرقان نیز خبر داد و گفت: این دو مورد مهم نیز با توجه به نیاز دو شهر یاد شده ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار