با تلاش کارشناسان و تیم های عملیاتی حوزه ارتباطات سیار ظرفیت سایت های همراه اول گلخانه و تربیت معلم امام رضا (ع) افزایش یافت و شبکه ارتباطات سیار در شهرستان اندیمشک تقویت و بهینه سازی شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ 25 March 2021

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان در ادامه توسعه شبکه ارتباطات سیار در خوزستان و به منظور رفع مشکلات و تقویت پوشش شبکه آنتن دهی و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، با تلاش بی وقفه کارشناسان و تیم های عملیاتی حوزه سیار با نصب تجهیزات و افزایش ظرفیت سایتهای پرسرعت گلخانه و تربیت معلم امام رضا (ع) شهرستان اندیمشک با تکنولوژی 2G و 3G پوشش آنتن دهی قسمتی از مسیر ریلی و شهرک صنعتی شماره دو تقویت شد و مشترکان در این مناطق از نعمت ارتباطی شبکه همراه اول برخوردار شدند.

همچنین با انجام عملیات فنی و نصب تجهیزات ارتقای تکنولوژی پر سرعت 3G بر روی سایت تربیت معلم امام رضا (ع)، مشترکان شبکه همراه اول در شهرک های صنعتی شماره دو، انصار، اسلام آباد و مرکز تربیت معلم امام رضا (ع) شهرستان اندیمشک زیر پوشش شبکه پرسرعت همراه اول قرار گرفتند و از خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر گوشی های هوشمند برخوردار شدند.

گفتنی است پاسخگویی به نیاز های جامعه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و ایجاد و برقراری عدالت ارتباطی در دسترسی به بالاترین سطح تکنولوژی ارتباطات سیار، از جمله اهداف اصلی پروژه بازطراحی بود که بر ظرفیت شبکه ارتباطی استان افزوده شد.
مخابرات منطقه خوزستان نیز تمام همت و تلاش خود را برای توسعه و ارتقای شبکه ارتباطات سیار جهت ارایه خدمات نوین ارتباطی به شهروندان به کار بسته است و در مسیر توسعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار