مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام:
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام از کاهش ۱۴ درصدی داوطلبان ثبت نامی شورای شهر ایلام خبرداد.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 23 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدصادق موسوی با اشاره به تعدادثبت 650 نفر داوطلب شورای شهر در استان ایلام عنوان کرد: در مقایسه با سنوات گذشته ثبت نام داوطلبان شورای شهر در استان 14 درصد کاهش دارد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام اظهار داشت: سهم زنان در میان دواطلبان شوراهای شهر در استان 10 درصدی است.

او 90 درصد دواطلبان ثبت نام شده شوراهای شهر در استان  را متعلق به مردان دانست و اضافه کرد:  بیشترین ثبت نامی متعلق به شهرستان ایلام با 148 نفر و کمترین نیز مربوط به شهرستان سیروان با 13 نفر ثبت نامی بوده است.

موسوی افزود: 762 شعبه اخذ رای در شهرهای استان ایلام در نظر گرفته شده است که نسبت به دور قبل انتخابات 13 درصد افزایش شعبه داریم.

وی تصریح کرد: دروه قبل انتخابات تعداد شعب اخذ رای 675 شعبه بود که امسال به دلیل وجود ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از تجمع رای دهندگان و ایجاد پراکنش در رای گیری به تعداد شعب اضافه شده است.

موسوی زمان اعلام نظر در ارتباط با صلاحیت دواطلبان را 8 اوردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: داوطلبان عدم صلاحیت شده می توانند برای بررسی مجدد پرونده خود شکایت کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار